23 Nisan 2016 Cumartesi

Çocuğun Günceli

Yeniden herkese merhaba sevgili dostlar.

Benim sınav haftam bittiğine göre yeni bölümleri daha fazla geciktirmeyelim dedik ve özür babında 2 bölümlük bir güncel takdim ediyoruz size. Ashiya'nın finallerine bir ay var, benim finallerime ise 1.5 ay var, bu süre zarfında elimizden geldiği kadar hızlı gideceğiz diye umuyorum. Ayrıca Ashiya ile aklımıza şöyle ilginç bir fikir geldi; gelecek bölümün güncel yazısı olarak sizin bize sormak istediğiniz bir şey varsa onları cevaplayacağız. Gelen teşekkür mesajlarında aşina olduğum fakat daha önce direkt konuşmadığım birçok nickname görüyorum zira, hem bir fırsat olur konuşmak için belki. Hasılı, sorularınız varsa yorum olarak bırakabilirsiniz.

Sizi daha fazla sıkmak istemediğimden yazıyı bitirmeden önce son olarak 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramınızı kutluyor ve umut dolu yarınlar diliyorum, keyifli okumalar. :)

-Bugiboo

Kohinata Minoru 37
Kohinata Minoru 38

8 yorum:

  1. Soru cevap olarak ilerlemeniz de güzel olur, böylece okuyucu/takipçi ile aranızda bir bağ oluşur ve sürekliliği saylayabilirsiniz. Zaten takip edenler ve etmek isteyenler çok uzun güncel yazılarını sevmez. Kısa ve öz olsun isterler ayrıca kendilerini çekecek bir kaç ifade ile de mevcut durum daha çekici kılınabilir ve takipçiyi canlı tutabilir. Güzel bir fikir...

    Bunun dışında, Minoru serisine devam etmenize sevindim. Seriyi okumadım, okurum ama manga okuyacak vakit bulamadığımdan seriler hep elimde kalıyor. Günde bir kaç bölüm anca durumundayım...

    Elinize sağlık arkadaşlar.

    - CloudT

    YanıtlaSil
  2. Emeğiniz için Teşekkürler :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık arkadaşlar. Finallere kadar bizi sevindirirsiniz umarım.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Yaşıyoruz ama tembelliğimiz üzerimizde. Okullar açılınca başlarız tekrar diye tahmin ediyorum :)

      Sil
  5. Merhaba. Ben Puzzle Fansub yöneticilerinden Aurora. Sitemize mangalarınızı eklemek isteriz. izniniz olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  6. Okullar hiç açılmadı dimi :/

    YanıtlaSil